OVH Community, your new community space.

Annulation d'une commande


JennyOVH
23/12/2013, 11h52
Hello,

Can you please confirm the order number that you wish to have cancelled? Is it the order that you have mentioned in your previous post or a different one?

Best Regards

Jenny

kooshal
20/12/2013, 19h26
Hello,

I have ordered a new Kimsufi 16G server four days back. Unfortunately, the latter has still not been delivered to me. This is really delaying me with my projects. I would therefore appreciate if you could cancel my order and issue me a refund.

Regards,
Kooshal

TomOVH
20/12/2013, 18h40
Hello,

I can see your location is France. Please pst this query on the Francais section of the forum.

kooshal
20/12/2013, 14h07
Bonjour,

J'ai commandé, il y a 4 jours de cela, soit le 16 décembre, une nouvelle prestation Kimsufi 16G mais malheureusement cette dernière ne m'est toujours pas livrée, ce qui me retarde sur tous mes projets. Je suis par conséquent dans l'obligation d'annuler la commande (n° de commande : 24454816) et je demande un remboursement au plus vite possible pour que je puisse chercher ailleurs.

Dans l'attente d'une réponse, qui m'est très urgent, de votre part.

Cdlt,

Kooshal