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KS didn't renew my server, though I paid for it


dizzy
04/12/2014, 21h04
Citation Envoyé par nowwhat
Right now, I have the impression these people won't even read up until the end of the first page of your thread.
Right now, I've already got my server back, thanks to my perseverance.

nowwhat
04/12/2014, 09h32
KS stopped to renew your server.
I can imagine several reasons exist why they do that.
I can also imagine what happens if they stop doing that for all of us.

I know KS have a had of a problem just by getting paid - recently they changed the way money comes in: giving you the possibility to chose how they operate. It was being sold as "We, the clients, don't need to come back every month to do what is needed". Of course, the solution wasn't perfect - as usual.

So, start to think positive. Describe what happened, be constructive, and raise the chance that when some one drops by here who actually CAN do something gets this nice feeling that she/he should do something about (your and/or their) problem.
Right now, I have the impression these people won't even read up until the end of the first page of your thread.

dizzy
03/12/2014, 14h53
Citation Envoyé par heise
Hi, as already told to you, no kimsufi staff is reading here. If you want good support you need OVH or another company. Look at soyoustart forum, how customer complain about support there. You get low price AND low support. Sorry, if no one told you that before.
Thanks for the reply, The reason is - exactly OVH resselled me kimsufi server, and nor them, nor kimsufi provide a normal support, server is down for 3 days, and they don't care, this guy @olesovhcom - never answers too

heise
02/12/2014, 20h44
Hi, as already told to you, no kimsufi staff is reading here. If you want good support you need OVH or another company. Look at soyoustart forum, how customer complain about support there. You get low price AND low support. Sorry, if no one told you that before.

janus57
02/12/2014, 15h28
Bonjour,

comme dit dans mon message je ne parlez pas spécialement à vous mais globalement à tous les anglais qui viennent poster dans le forum Français en anglais.

Moi quand je post dans votre forum je prend le temps de le faire en anglais, mais si j’écris très mal anglais et c'est pas du google traducteur.

Vous (de manière générale vu l'état du forum Français) ne prenez même pas le temps d'utiliser un traducteur vous écrivez en anglais et en 100% MAJ après, donc ouais ça m'énerve au plus haut point, non seulement aucun membre du support ne lira vos message (rappel : le support n'est plus ici), ici il n'y a que des clients comme vous et moi, donc à part "spam" le forum vous ne faite strictement rien, encore vous êtes pas le pire, y en a qui post 3/4/5 fois le même pots.

Donc du coup (comme c'est mon droits ainsi que celui des utilisateurs de ce forum) j'ai signalé vos message comme n'étant pas dans la bonne section (ce qui est une violation des règles du forum), même si maintenant les modérateurs du forum passe beaucoup moins souvent j'espère sincèrement qui remette tous vos messages (à vous et aux autre anglais) dans la section anglaise du forum.

Et même si vous êtes pas content c'est comme ça, le seule moyen d'avoir le support c'est ici (pour vous) ==> http://www.kimsufi.com/en/support/contact_us.xml
Et le seule moyen de se plaindre du support KS c'est ici ==> https://twitter.com/olesovhcom/with_replies

Donc vous pouvez toujours écrire de plus en plus de message ici, la seule chose que vous allez faire c'est gaspiller votre temps a écrire sur un forum communautaire ou personne ne pourra vous aider. Seulement le support ou les membres du support Kimsufi ou le grand patron de OVH est habilité à vous aider alors pourquoi faire chier les autres clients avec vos message qui sont dans le mauvaise section en plus ??????

Cordialement, janus57

nowwhat
02/12/2014, 09h13
Well,
You posted on the French part of the the forum.
So you got one "hell" of a french (friendly, btw) answer.
If translating isn't working out, at least do NOT PRESUME what has been written.
You came here to post your message, among customer, so janus57, a customer as me and you, took the right to reply. That happens all the time at a "among users/clients forum"

Did you try http://forum.kimsufi.com/forumdispla...8KS%29-English (not that support is reading there, but if you have been said that it could happen there, you could give it a try).

dizzy
02/12/2014, 03h25
WHO THE HELL ARE YOU TO TALK TO ME LIKE THAT??? ARE U A MEMBER OF THE SUPPORT TEAM? IF YES - THEN ANSWER THOS LETTERS, I'D SENT YOU, IF NOT - THEN, WHO TOLD YOU, YOU HAVE A RIGHT TO TALK TO ME IN SUCH A WAY???!!!
I DIDN'T ASK FOR YOUR ADVICE, AT LEAST, THIS IS NOT TACTFUL, TO DROP IN A THREAD LIKE THAT

I WROTE, USING ALL POSSIBLE CONTACTS, I'D FOUND, ESPECIALLY THOSE, OVH COMPANY ADVICED ME.
P.S. WHY THE HELL SHOULD I GIVE A SHIT ABOUT SUPPORT'S SALARY,THAT'S NOT MY BUSINESS
P.P.S. AT THE END OF IT, WHY-WHY-WHY SHOULD I WASTE MY TIME, WRITING HERE, IF THE RENEWAL SHOULD BE DONE AUTOMATICALLY, LIKE THAT HAPPENS IN NORMAL COMPANIES
P.P.P.S. DEAR janus57, YOU DON'T HAVE TO PAY ATTENTION TO THE LANGUAGE I USE, THAT'S NOT YOUR BUSINESS///
AND KEEP PRETENDING EVERYTHING'S FINE, WE ALL KNOW WHERE THIS IS HEADING

dizzy
02/12/2014, 03h24
Citation Envoyé par janus57
Bonjour,

c'est bien beau de râler, en attendant vous êtes dans la partie FR, donc écrivez au minimum en français en éviter des traducteurs (de la merde).

Et ensuite ici il n'y a que des CLIENTS, si vous voulez une réponse pas d'autre choix que de passer par le site web.

Vous voulez quand même râler ? Allez le faire ici : twitter.com/olesovhcom/with_replies directement au grand boss.

Sinon stop et attendez votre tour au support, et prenez vous en a ceux qui sature le support avec des demandes hors support (qu'on me dit pas qu'il ya en a car cela a du exploser depuis le support via mail).
Car oui si déjà à la base on a pas un support super réactif (en même temps pour une poignée d'€ cela ne fait même pas le salaire du tech support) et en plus si des clients contact le support pour tout et n'importe quoi (attention je dit pas que c'est votre cas ici !) forcément les délais sont de plus en plus long.

Donc maintenant est-ce le support de KS qu'il faut blâmer ou les clients qui font des demandes à tord et à travers au support ?
La réponse la plus logique est les 2 en même temps.

Voilà il fallait le dire au bout d'un moment c'est super chiant à la fin et du coup c'est plus un forum communautaire mais un forum de coups de gueules...

Cordialement, janus57
WHO THE HELL ARE YOU TO TALK TO ME LIKE THAT??? ARE U A MEMBER OF THE SUPPORT TEAM? IF YES - THEN ANSWER THOS LETTERS, I'D SENT YOU, IF NOT - THEN, WHO TOLD YOU, YOU HAVE A RIGHT TO TALK TO ME IN SUCH A WAY???!!!
I DIDN'T ASK FOR YOUR ADVICE, AT LEAST, THIS IS NOT TACTFUL, TO DROP IN A THREAD LIKE THAT

I WROTE, USING ALL POSSIBLE CONTACTS, I'D FOUND, ESPECIALLY THOSE, OVH COMPANY ADVICED ME.
P.S. WHY THE HELL SHOULD I GIVE A SHIT ABOUT SUPPORT'S SALARY,THAT'S NOT MY BUSINESS
P.P.S. AT THE END OF IT, WHY-WHY-WHY SHOULD I WASTE MY TIME, WRITING HERE, IF THE RENEWAL SHOULD BE DONE AUTOMATICALLY, LIKE THAT HAPPENS IN NORMAL COMPANIES
P.P.P.S. DEAR janus57, YOU DON'T HAVE TO PAY ATTENTION TO THE LANGUAGE I USE, THAT'S NOT YOUR BUSINESS///
AND KEEP PRETENDING EVERYTHING'S FINE, WE ALL KNOW WHERE THIS IS HEADING

dizzy
02/12/2014, 03h24
Citation Envoyé par janus57
Bonjour,

c'est bien beau de râler, en attendant vous êtes dans la partie FR, donc écrivez au minimum en français en éviter des traducteurs (de la merde).

Et ensuite ici il n'y a que des CLIENTS, si vous voulez une réponse pas d'autre choix que de passer par le site web.

Vous voulez quand même râler ? Allez le faire ici : twitter.com/olesovhcom/with_replies directement au grand boss.

Sinon stop et attendez votre tour au support, et prenez vous en a ceux qui sature le support avec des demandes hors support (qu'on me dit pas qu'il ya en a car cela a du exploser depuis le support via mail).
Car oui si déjà à la base on a pas un support super réactif (en même temps pour une poignée d'€ cela ne fait même pas le salaire du tech support) et en plus si des clients contact le support pour tout et n'importe quoi (attention je dit pas que c'est votre cas ici !) forcément les délais sont de plus en plus long.

Donc maintenant est-ce le support de KS qu'il faut blâmer ou les clients qui font des demandes à tord et à travers au support ?
La réponse la plus logique est les 2 en même temps.

Voilà il fallait le dire au bout d'un moment c'est super chiant à la fin et du coup c'est plus un forum communautaire mais un forum de coups de gueules...

Cordialement, janus57

WHO THE HELL ARE YOU TO TALK TO ME LIKE THAT??? ARE U A MEMBER OF THE SUPPORT TEAM? IF YES - THEN ANSWER THOS LETTERS, I'D SENT YOU, IF NOT - THEN, WHO TOLD YOU, YOU HAVE A RIGHT TO TALK TO ME IN SUCH A WAY???!!!
I DIDN'T ASK FOR YOUR ADVICE, AT LEAST, THIS IS NOT TACTFUL, TO DROP IN A THREAD LIKE THAT

I WROTE, USING ALL POSSIBLE CONTACTS, I'D FOUND, ESPECIALLY THOSE, OVH COMPANY ADVICED ME.
P.S. WHY THE HELL SHOULD I GIVE A SHIT ABOUT SUPPORT'S SALARY,THAT'S NOT MY BUSINESS
P.P.S. AT THE END OF IT, WHY-WHY-WHY SHOULD I WASTE MY TIME, WRITING HERE, IF THE RENEWAL SHOULD BE DONE AUTOMATICALLY, LIKE THAT HAPPENS IN NORMAL COMPANIES
P.P.P.S. DEAR janus57, YOU DON'T HAVE TO PAY ATTENTION TO THE LANGUAGE I USE, THAT'S NOT YOUR BUSINESS///
AND KEEP PRETENDING EVERYTHING'S FINE, WE ALL KNOW WHERE THIS IS HEADING

dizzy
02/12/2014, 03h08
Citation Envoyé par janus57
Bonjour,

c'est bien beau de râler, en attendant vous êtes dans la partie FR, donc écrivez au minimum en français en éviter des traducteurs (de la merde).

Et ensuite ici il n'y a que des CLIENTS, si vous voulez une réponse pas d'autre choix que de passer par le site web.

Vous voulez quand même râler ? Allez le faire ici : twitter.com/olesovhcom/with_replies directement au grand boss.

Sinon stop et attendez votre tour au support, et prenez vous en a ceux qui sature le support avec des demandes hors support (qu'on me dit pas qu'il ya en a car cela a du exploser depuis le support via mail).
Car oui si déjà à la base on a pas un support super réactif (en même temps pour une poignée d'€ cela ne fait même pas le salaire du tech support) et en plus si des clients contact le support pour tout et n'importe quoi (attention je dit pas que c'est votre cas ici !) forcément les délais sont de plus en plus long.

Donc maintenant est-ce le support de KS qu'il faut blâmer ou les clients qui font des demandes à tord et à travers au support ?
La réponse la plus logique est les 2 en même temps.

Voilà il fallait le dire au bout d'un moment c'est super chiant à la fin et du coup c'est plus un forum communautaire mais un forum de coups de gueules...

Cordialement, janus57
WHO THE HELL ARE YOU TO TELL ME STUFF LIKE THAT??? ARE U A MEMBER OF THE SUPPPORT TEAM??? IF YES - THEN ANSWER THOSE MESSAGES, I'D SENT TO YOUR MAIL, IF NOT, THEN WHO TOLD YOU, YOU HAVE A RIGHT TO TALK TO ME IN SUCH A WAY, HUH?!

P.S. I WROTE LETTERS, USING ALL THE AVAILABLE CONTACTS I COULD FOUND, ESPICIALLY THOSE WHICH OVH COMPANY ADVICED ME
P.P.S. AT THE END OF IT, WHY THE HELL SHOULD I WRITE AND WASTE SO MANY TIME,ASKING THEM TO RENEW IT??? THAT SHOLD BE DONE AUTOMATICALLY, AND WHAT'S MORE, DEAR janus57- I SHOULDN'T GIVE A SHIT ON SUPPORTS SALARY, THAT'S NOT MY DEAL.
P.P.P.S WHAT HAPPENED TO YOU, DEAR janus57? YOU FORGOT ENGLISH??? AS WE ALL SEE, YOU USED IT A LOT PREVIOUSLY, AND WHAT KNOW? CAN'T REMIND ANY ENGLISH WORDS?
AND KEEP PRETENDING EVERYTHING'S FINE , I GUESS WE BOTH KNOW, WHERE THIS IS HEADING

dizzy
02/12/2014, 03h07
Citation Envoyé par janus57
Bonjour,

c'est bien beau de râler, en attendant vous êtes dans la partie FR, donc écrivez au minimum en français en éviter des traducteurs (de la merde).

Et ensuite ici il n'y a que des CLIENTS, si vous voulez une réponse pas d'autre choix que de passer par le site web.

Vous voulez quand même râler ? Allez le faire ici : twitter.com/olesovhcom/with_replies directement au grand boss.

Sinon stop et attendez votre tour au support, et prenez vous en a ceux qui sature le support avec des demandes hors support (qu'on me dit pas qu'il ya en a car cela a du exploser depuis le support via mail).
Car oui si déjà à la base on a pas un support super réactif (en même temps pour une poignée d'€ cela ne fait même pas le salaire du tech support) et en plus si des clients contact le support pour tout et n'importe quoi (attention je dit pas que c'est votre cas ici !) forcément les délais sont de plus en plus long.

Donc maintenant est-ce le support de KS qu'il faut blâmer ou les clients qui font des demandes à tord et à travers au support ?
La réponse la plus logique est les 2 en même temps.

Voilà il fallait le dire au bout d'un moment c'est super chiant à la fin et du coup c'est plus un forum communautaire mais un forum de coups de gueules...

Cordialement, janus57

WHO THE HELL ARE YOU TO TELL ME STUFF LIKE THAT??? ARE U A MEMBER OF THE SUPPPORT TEAM??? IF YES - THEN ANSWER THOSE MESSAGES, I'D SENT TO YOUR MAIL, IF NOT, THEN WHO TOLD YOU, YOU HAVE A RIGHT TO TALK TO ME IN SUCH A WAY, HUH?!

P.S. I WROTE LETTERS, USING ALL THE AVAILABLE CONTACTS I COULD FOUND, ESPICIALLY THOSE WHICH OVH COMPANY ADVICED ME
P.P.S. AT THE END OF IT, WHY THE HELL SHOULD I WRITE AND WASTE SO MANY TIME,ASKING THEM TO RENEW IT??? THAT SHOLD BE DONE AUTOMATICALLY, AND WHAT'S MORE, DEAR janus57- I SHOULDN'T GIVE A SHIT ON SUPPORTS SALARY, THAT'S NOT MY DEAL.
P.P.P.S WHAT HAPPENED TO YOU, DEAR janus57? YOU FORGOT ENGLISH??? AS WE ALL SEE, YOU USED IT A LOT PREVIOUSLY, AND WHAT KNOW? CAN'T REMIND ANY ENGLISH WORDS?
AND KEEP PRETENDING EVERYTHING'S FINE , I GUESS WE BOTH KNOW, WHERE THIS IS HEADING

janus57
02/12/2014, 01h58
Bonjour,

c'est bien beau de râler, en attendant vous êtes dans la partie FR, donc écrivez au minimum en français en éviter des traducteurs (de la merde).

Et ensuite ici il n'y a que des CLIENTS, si vous voulez une réponse pas d'autre choix que de passer par le site web.

Vous voulez quand même râler ? Allez le faire ici : twitter.com/olesovhcom/with_replies directement au grand boss.

Sinon stop et attendez votre tour au support, et prenez vous en a ceux qui sature le support avec des demandes hors support (qu'on me dit pas qu'il ya en a car cela a du exploser depuis le support via mail).
Car oui si déjà à la base on a pas un support super réactif (en même temps pour une poignée d'€ cela ne fait même pas le salaire du tech support) et en plus si des clients contact le support pour tout et n'importe quoi (attention je dit pas que c'est votre cas ici !) forcément les délais sont de plus en plus long.

Donc maintenant est-ce le support de KS qu'il faut blâmer ou les clients qui font des demandes à tord et à travers au support ?
La réponse la plus logique est les 2 en même temps.

Voilà il fallait le dire au bout d'un moment c'est super chiant à la fin et du coup c'est plus un forum communautaire mais un forum de coups de gueules...

Cordialement, janus57

dizzy
02/12/2014, 01h20
Citation Envoyé par kev
I have EXACTLY the same issue, my server is suspended because i never renewed it apparently, but I have TWICE and still no server this company is shit! I also have 3 tickets in and no reply
I noticed, this kind of problem happens everyday, customers keep writing complaints, but this company apparently doesn't give a shit, what the hell is that??? Do you guys think, this will last for ever??? One day you'll definitely lose your last customer, coz your customer support is just a suck

kev
02/12/2014, 01h05
I have EXACTLY the same issue, my server is suspended because i never renewed it apparently, but I have TWICE and still no server this company is shit! I also have 3 tickets in and no reply

dizzy
02/12/2014, 00h57
Did you read my message properly??? I mentioned above, that I'd sent a plenty of letters, and they keep silence

dizzy
02/12/2014, 00h52
Hi, Did you read my post properly??? I mentioned above, that I'd sent a plenty of letters to their email, and they keep silence

dizzy
02/12/2014, 00h51
Did you read my post properly??? I mentioned above, that I'd sent a plenty of letters to their email, and they keep silence

dizzy
02/12/2014, 00h50
Did you read my post properly??? I mentioned above, that I'd sent a plenty of letters to their email, and they keep silence

dizzy
02/12/2014, 00h47
Did you read my post properly??? I mentioned above, that I sent a plenty of letters to their email, and they keep silence

dizzy
02/12/2014, 00h46
Did you read my post?? I mentioned above, that I send them a plenty of letters, to their email, and they keep silence

BBR
02/12/2014, 00h43
http://forum.kimsufi.com/showthread....rt-is-changing

dizzy
02/12/2014, 00h40
Hello,
KS accepted my payment for ks359047.kimsufi.com server at 21-st of November, but inspite of that they didn't renew it, and now it says, that the server is expired, WHAT IS THAT? How are you guys working??? I used this server for many months, and now I faced, that problem, who's gonna compensate me for that? Don't you think, that people who use your servers, may lose a lot off traffic???
The most awful problem is that I keep sending you messages, and YOU HAVENT RESPONSED ANY OF THEM, and I bet, there are a lot of them already...
I'm waiting for your response, and keep hoping that maybe here - on the forum, I''ll get your response